Usuario :
Clave : 
 
 administrador
Manual del administrador


 Secciones
CONVOCATÒRIES I DOCUMENTS D'INTERÉS
PROJECTES ED. AMBIENTAL
LLIGATS AL MILLARS
EQUIPAMENTS
ALTRES ESPAIS
EL CENTRE PUNT D'EIXIDA-PUNT DE TROBADA
A L´HORT
QUADERN DE BITÀCOLA
SEMINARI
RECICLA L'ESCOLA

ACCIÓ AMBIENTAL

 Inicio | Foros | Participa
Buscar :
Estás aquí:  Inicio >>  LLIGATS AL MILLARS >>  Benvinguts al pais del Millars
 
Benvinguts al pais del Millars
 

Departament de llengua castellana. Presentació de l'exposició multidiciplinar al voltant del riu Millars.
L'exposició "Benvinguts al pais del Millars" és una mostra  que evidencia com d'important és l'aigua  pel desenvolupament d'un poble.
A més, el fet de l'exposició "Benvinguts al pais del Millars"haja estat preparada per alumnes de diverses àrees centrats al voltant del mateix tema és un valor afegit al treball conjunt.
Per Almassora, dir Millars és dir vida. I també fer referència a la seua història. Des que el "Castell d'Almassora" era un balcó al riu, han estat moltes les ocasions en les quals els almassorins han viscut la cultura de l'aigua: des de la construcció d'infrastructures com l'Assut, les "boqueres" o els molins, fins determinar la nova ubicació del poble i propiciar l'aprofitament de les terres d'al·luvió de l'horta.
Sense dubte, l'exposició "Benvinguts al pais del Millars" és un recurs educatiu de primer ordre, ja que implica la comunitat educativa d'aquest centre i esdevé un paradigma  de com fer servir les noves eines docents.
 
 
Diseño y desarrollo por: SPL Sistemas de Información
  Copyright 2003 Quaderns Digitals Todos los derechos reservados ISSN 1575-9393
  INHASOFT Sistemas Informáticos S.L. Joaquin Rodrigo 3 FAURA VALENCIA tel 962601337